Stanowiska pomiarowe

Firma PowerTech S.C. to spółka, która funkcjonuje na rynku polskim, oferując wysokiej klasy usługi a oprócz tego artykuły, które zaspokoją potrzeby każdego naszego klienta. W naszej propozycji znaleźć można takie artykuły jak {narzędzia|przybory pomiarowe, siłomierze, urządzenia pneumatyczne, magnetyczne a oprócz tego do obróbki metali znanych i również cenionych producentów krajowych jak i zagranicznych. Dzięki niemałemu doświadczeniu i również ciągłemu rozwojowi, staliśmy się parterem, któremu zaufało co niemiara firm, zarówno te małe jak a także duże. Nasi wykwalifikowani doradcy techniczni, pomogą w fachowy i porządny sposób znaleźć dla Państwa najbardziej korzystne wyjście. Posiadamy wielu zadowolonych klientów a dowodem tego są rekomendacje wystawione przez firmy, z którymi współpracujemy. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

• Tytuł wpisu: Stanowiska pomiarowe
  • Adres witryny: powertechsc.pl
  • Data dodania: 19.02.2017 roku
Oceń stronę

Ocena: 2.0/10 (1 głos)

Komentarze:

Dodaj swój komentarz

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

Hodowla szynszyli

Hodowla szynszyli »Dodano - 27.10.2011

Hodowla szynszyli to bardzo ciężka ale i wdzięczna praca, lecz także bardzo dużo czasu zajmuję. Fermę szynszyli stworzyliśmy w 2007 roku. Na fermie chodujemy dwa warianty szynszyli: standard, czarny aksamitny. Na dzień teraz w chodowli uprawiamy 260 samic i 65 samców gromady zasadniczej. Rynek handlu skór szynszyli daj... zobacz szczegóły wpisu »

Zawiesia linowe

Zawiesia linowe »Dodano - 23.02.2012

Oferujemy niezawodne systemy podnoszenia i bliskiego transportu obciążenia – m.in. wciągniki łańcuchowe, pasy mocujące, łańcuchowe, pasowe i linowe zawiesia widłowe i do kręgów. Wszystkie te części z obszaru technologii mocowań i zabezpieczania towarów posiadają zaświadczenia jakości lub świadectwa odbioru PN-EN 10204.... zobacz szczegóły wpisu »

Promoceny.pl - gazetki promocyjne

Promoceny.pl - gazetki promoc »Dodano - 19.11.2013

Promoceny. pl to najdłużej funkcjonujący i największy w Polsce serwis udostępniający gazetki promocyjne sieci handlowych. W bazie danych znajdują się informacje o kilkudziesięciu tysiącach obiektach handlowych. Nie licząc przeglądania gazetek odbiorcy mogą przeszukiwać promocji powzietych z gazetek. Dostępny jest równi... zobacz szczegóły wpisu »

Plecaki producent - Fabryka Plecaków

Plecaki producent - Fabryka P »Dodano - 20.02.2014

Nasza firma została założonaw 1983 roku. Jest to kontynuacja rodzinnego interesu, który rozpoczął się w latach 20'. Przez 27 lat prosperowania zyskaliśmy ważną pozycję na rynku jako polski producent plecaków oraz toreb. Naszymi klientami są agencje reklamowe i klienci końcowi. Sprzedajemy m. in. eleganckie torby i plec... zobacz szczegóły wpisu »

Reklamujesz.com - Kubki reklamowe

Reklamujesz.com - Kubki rekla »Dodano - 18.08.2014

Przygotowaliśmy dla Państwa wachlarz możliwości na urlopowe - i nie tylko – wycieczki. Bidony, breloki, kieliszki, kubki metalowe, odblaski, piersiówki, kubki termiczne, artykuły samochodowe, smycze, termosy, wieszaki na torebkę – z pewnością dużo z tych przedmiotów będzie potrzebna na wyjeździe pod namiot, wycieczce r... zobacz szczegóły wpisu »

Outletalkoholowy.pl - szkocka whisky

Outletalkoholowy.pl - szkocka »Dodano - 21.09.2015

Outletalkoholowy.pl to serwis informacyjny o dobrej whisky, alkoholu dla firm stworzony dla miłośników wykwintnych trunków. Nasz serwis informacyjny zachwyca koneserów oraz wszystkich osób pragnących pogłębić wiedzę o alkoholu. W serwisie opisane są najlepsze wina z Portugalii i Francji, Szkocka, Irlandzka whisky oraz ... zobacz szczegóły wpisu »

Choinka pod drzwi

Choinka pod drzwi »Dodano - 19.11.2015

Nadchodzą jedne z piękniejszych świąt obchodzonych w naszym kraju i na całym świecie. Jednym z elementów tradycji Świąt Bożego Narodzenia jest przyozdobiona choinka. Można zakupić sztuczną ale najcudowniejsza jest żywa, a nieziemski zapach lasu wypełnia każdy kąt. W okresie poprzedzającym święta mamy mnóstwo obowiązków... zobacz szczegóły wpisu »

Http://obrol.pl nasiona rzepaku

Http://obrol.pl nasiona rzepa »Dodano - 23.04.2016

Nasza firma działa od 1990 roku. Specjalizujemy się w przygotowywaniu siewnego rzepaku. Dzięki licznej współpracy z wysokiej jakości hodowcami rzepaku na całym świecie, posiadamy ofertę zawierającą co niemiara odmian rzepaku o perfekcyjny cechach produkcyjnych oraz przyrodniczo – rolniczych. Nasze towary zostały wyróżn... zobacz szczegóły wpisu »

Kabiny lakiernicze : ekomal.pl

Kabiny lakiernicze : ekomal.p »Dodano - 23.08.2016

Funkcjonowanie firmy rozpoczęliśmy w 1994 roku. W tym czasie zdobyliśmy niezbędne doświadczenie i również staliśmy się profesjonalistami w dziedzinie projektowania i również produkcji najlepszej klasy urządzeń lakierniczych i również kompletnych obiektów lakierniczych. Nasze wyroby stosowane są w przemyśle motoryzacyjn... zobacz szczegóły wpisu »